על חשיבות הכנסים בעולם העסקים

המגזר העסקי הוא מגזר תחרותי, במיוחד במדינה כה קטנה כמו ישראל. בעידן שבו עסקים הם חובקי עולם ותקשורת בין אנשים מתקיימת בראש ובראשונה במסגרת הרשתות החברתיות ובתקופה שבה מטשטש הגבול בין האמתי למציאותי, הווירטואלי לאקטואלי מתבהר לכל כי שיווק ויחסי ציבור הם שם דבר. שיווק ויחסי ציבור מאפשרים לכל עסק להתחרות בצורה שווה והוגנת, להגביר מודעות, להעלות נושאים שונים לתודעה וכמובן לייצר תדמית.

 

לא רק ברשת

נוכח הנוכחות החזקה של הרשתות החברתיות והעולם הווירטואלי, אין ספק כי שיווק ומיתוג נשים באופן מסיבי ברשת האינטרנט ובפרט ברשתות החברתיות, אולם עדיין אין תחליף למפגש הבלתי אמצעי. דוגמה טובה למפגש כזה הם כנסים עסקיים שמטרתם לעצב תדמית, ליצור מודעות ולהגביר את התחרות מול העמיתים. הכנסים הללו מאפשרים לכל עסק ליצור תדמית של הצלחה ולמתג את העסק במקום מוביל. מלבד תדמית בעיניי קהל היעד לכנסים הללו חשיבות רבה גם בהקשרים נוספים.

 

בקרב העובדים

עובדי החברות הגדולות מהווים חלק חשוב מתהליך המיתוג של כל עסק. משום כך בכנסים גדולים מקפידות החברות להזמין את העובדים ובני זוגם כך שישמשו שגרירים של החברה. כנסים מאפשרים להגביר את הזיקה שבים העובדים ובין העסק, מה שמגביר את היעילות של העובדים. מעבר לכך הם ישמשו שגרירים טובים יותר של החברה אם תעלה הזיקה שלהם אל העסק ואל פועלו. זוהי גם הזדמנות לשבור את השגרה, לייצר אינטימיות וגיבושבקרב העובדים ולומר מילה טובה בשבחם של העובדים.

 

לגלריה של אולם הכנסים - לחץ כאן

 

תדמית בעיניי המתחרים

כנסים נועדו בין היתר לייצר תדמית בין המתחרים. נכון שקהל היעד העיקרי של החברות הגדולות הוא הצרכן, אולם ביסוס תדמית נעשה בעיקר על ידי יצירת מעמד מול המתחרים. משום כך כנסים גדולים מייצרים תדמית של מצליחנות, יצירתיות ותעוזה, מה שמעלה את קרנו של העסק לעומת המתחרים. כן, עולם העסקים והשיווק קשורים לא מעט לפסיכולוגיה, ומשום כך כה חשוב לייצר תדמית של הצלחה בעיניי המתחרים. תדמית כזו עשויה לבלבל אותם ולטעת בהם תחושת חוסר ביטחון. כנסים משמשים אם כן חברות גדולות להתוות דרך, ליצור מודעות ולעורר את דעת הקהל, ומכאן סוד הצלחתם.

 

מי שקרא את המאמר התעניין גם:  בבראנצ' לאירוע עסקי